TERMENI ȘI CONDIȚII ALE MAGAZINULUI ONLINE ALFARAM.RO
§ 1 Dispoziții generale
- Magazinul online Alfaram.ro este deținut de Alfaram sp. z o.o. ul. Prosta 14, 38-200 Jasło, Poland, PL6852352767, cont bancar nr: PL57 1240 2340 1206 0011 3899 7343
- Cumpărătorul din magazinul online Alfaram.ro acceptă următorii termeni și condiții.
- Prețul final este exprimat în RON și include TVA.
- Comenzile pot fi plasate prin intermediul magazinului online Alfaram.ro sau prin e-mail: oglinda@alfaram.ro.
Nu acceptăm comenzi plasate prin telefon. - La primirea comenzii, clientul va primi o confirmare a comenzii prin e-mail la adresa de e-mail furnizată anterior.
- Contractul este încheiat după ce cumpărătorul a plasat o comandă și aceasta a fost acceptată de vânzător. Executarea comenzii echivalează cu acceptarea acesteia. Durata minimă a obligațiilor cumpărătorului durează până la acceptarea comenzii de către vânzător.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține sau de a anula o comandă dacă:
- nu este posibilă contactarea cumpărătorului,
- datele furnizate în comandă sunt incorecte. - În cazul în care există lipsuri materiale care cauzează întârzieri în îndeplinirea comenzii, cumpărătorul va fi imediat notificat.
- Vânzătorul eliberează documente de vânzare - dovada achiziției: factură de TVA sau chitanță.
- Dorim să vă informăm că documentul de achiziție este emis la finalizarea procesului de producție.
§ 2 Metode de plată
- Forma de plată este plata anticipată în contul sumei pentru produsul achiziționat sau plata în numerar la livrare.
- În cazul plății în avans, produsele vor fi expediate numai după ce plata a fost creditată.
§ 3 Termenul de livrare
- Timpul standard de livrare este de aproximativ 15 zile lucrătoare, însă pentru unele produse, de exemplu oglinzi 48H, mobilier și accesorii pentru oglinzi, oglinzi cu iluminare LED sablate, oglinzi smălțuite și în cazul selecției de panouri Silver și Vintage îmbătrânite, timpul de livrare este menționat individual în fiecare licitație.
Timpul suplimentar pentru livrarea produsului de la 2-5 zile lucrătoare trebuie inclus în termenul de livrare.
Cel mai lung termen de execuție posibil, calculat în zile lucrătoare de la primirea plății până la livrarea pentru expediere, este de 30 zile. - În cazul unei lipse prelungite de bunuri - clientul va fi informat cu privire la posibilitatea de a anula bunurile.
- Cumpărătorul va fi informat cu privire la data de livrare preconizată prin e-mail sau telefonic.
§ 4 Livrarea bunurilor
- Livrările sunt efectuate de Alfaram, cu transport propriu.
- Cumpărătorul are dreptul de a inspecta lotul primit în prezența unui angajat Alfaram.
- Vânzătorul este obligat să livreze bunurile fără defecte.
- În cazul în care clientul nu poate ridica comanda, se va încerca de două ori livrarea gratuită a unei comenzi. Fiecare încercare ulterioară de livrare este supusă unei taxe de 115 RON.
§ 5 Condiții de returnare a bunurilor
- În conformitate cu legislația în vigoare, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
- Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care ați intrat în posesia bunurilor.
- Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să completați și să trimiteți formularul de retragere la adresa de e-mail oglinda@alfaram.ro.
- Bunurile returnate trebuie trimise la adresa de mai jos - în termen de cel mult 14 zile de la data la care vânzătorul a fost informat despre retragerea din contract:
Alfaram sp. z o.o.
ul. Prosta 14,
38-200 Jasło, Poland - în cazul retragerii din contract, returnăm plata pentru bunuri în termen de 14 zile de la data retragerii din contract. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când primește înapoi articolul returnat.
- Plata va fi rambursată prin aceeași metodă de plată ca și în cazul achiziționării bunurilor.
- Produsul trebuie să fie ambalat corespunzător și trimis înapoi la adresa indicată pentru returnare. Este responsabilitatea cumpărătorului să împacheteze corect produsul. Nu suntem răspunzători pentru daunele produse în timpul transportului. Nu acceptăm colete cu plata în numerar la livrare. O copie a dovezii de cumpărare trebuie să fie inclusă și în pachet.
- Costurile de returnare a bunurilor sunt în sarcina cumpărătorului. În cazul în care alegeți să returnați bunurile cu transportul nostru, se percepe o taxă de transport de 170 RON / 1 oglindă - Costul returnării bunurilor este suportat de către cumpărător.
- Dreptul de retragere nu se aplică în cazul în care un produs este achiziționat conform unei specificații date de client. În consecință: un produs realizat conform specificațiilor individuale ale clientului nu poate fi returnat.
§ 6 Termenii și condițiile de depunere a plângerilor
- Cumpărătorul are dreptul de a face o reclamație privind bunurile deteriorate sau defecte.
- Condiția pentru luarea în considerare a unei plângeri este completarea unui formular de plângere. Un astfel de document trebuie să conțină următoarele date: numele și prenumele, adresa de e-mail sau de corespondență, numărul de telefon, indicarea numărului produsului și motivul reclamației, data achiziției și apariția defectului.
- Formularul de reclamație trebuie trimis la adresa de e-mail oglinda@alfaram.ro.
- Plângerea va fi procesată în termen de 14 zile de la primirea formularului.
- În cazul în care o reclamație este acceptată, bunurile vor fi ridicate personal de către Alfaram, reparate sau înlocuite.
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru daunele care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a articolelor comandate.
- Dispozițiile articolelor 556-576 din Codul civil se aplică Cumpărătorilor care sunt consumatori, în timp ce aplicarea acestor dispoziții este exclusă pentru Cumpărătorii care nu sunt consumatori.
- Întreprinzătorul declară că, prin acceptarea termenilor și condițiilor de achiziție, renunță la dreptul la garanție pentru achizițiile efectuate în cadrul activității sale comerciale.
§ 7 Garanția
Alfaram, în calitate de producător cu sediul în Jaslo, garantează calitatea produselor pentru care se emite această garanție.
- Garanția intră în vigoare la data la care produsele sunt predate cumpărătorului. Garanția nu va depăși 1 an pentru companii și 2 ani pentru clienții individuali.
- Garanția nu se aplică în cazul deteriorărilor: mecanice, cauzate de întreținere, utilizare sau instalare necorespunzătoare, precum și în cazul modificărilor de culoare ale modulelor LED legate de funcționarea normală.
- Înainte de instalare, produsul se verifică dacă este complet și dacă prezintă defecte sau deteriorări evidente. Obiecțiile menționate mai sus trebuie notificate înainte de asamblarea produsului. În caz contrar, Garantul nu va fi responsabil pentru produs.
- Garantul nu va suporta costuri suplimentare pentru asamblarea și dezasamblarea produselor și nici nu va fi răspunzător pentru daunele cauzate de produs, în cazul în care a fost detectat un defect în timpul utilizării.
- Garantul se obligă să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la momentul în care Cumpărătorul are acces (la sediul Garantului) la produsul reclamat sau furnizează documentele necesare, pe baza cărora poate confirma defecțiunea produsului. Dacă reclamația este considerată justificată, Garantul se obligă să repare sau să înlocuiască produsul sau partea sa defectă. Reparația produsului are loc la sediul Garantului, iar costurile de transport al produsului în cazul unei reclamații legitime sunt acoperite de Garant.
- Defectul poate fi semnalat în următoarele forme: prin e-mail oglinda@alfaram.ro.
- Garanția nu exclude, nu limitează și nu suspendă drepturile cumpărătorului în conformitate cu prevederile de garanție pentru defectele produselor vândute.
REGULI DE ÎNTREȚINERE A OGLINZILOR
- Evitați agenții care conțin oțet, amoniac, acid de lămâie sau alte substanțe agresive din punct de vedere chimic, puternic acide sau puternic alcaline. Cel mai bine este să spălați oglinda cu apă caldă și o cârpă moale și curată din microfibre. Oglinzile trebuie curățate cu o cârpă moale și curată, eventual cu hârtie și apă sau cu un detergent clasic neutru pentru geamuri (pH aproximativ 7).
- Oglinzile cu LED-uri de pe spate trebuie curățate numai cu o cârpă uscată.
- Ramele oglinzilor (de exemplu, cele lăcuite) trebuie să fie curățate fără detergenți.
§ 8 Dispoziții finale
- Conținutul magazinului online nu constituie o ofertă comercială în sensul Codului civil.
- Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica acest regulament. Noile reglementări intră în vigoare la 14 zile după ce sunt puse la dispoziție de către Prestatorul de servicii pe site-ul magazinului online.